Alla inlägg den 9 september 2020

Av Jesus Soldat - 9 september 2020 22:50

Skulle inte blogga idag men Gud sa till mig att göra detta inlägg. Har blivit snygg genom Guds härlighet. I början som kristen var jag ful och gick och gömde mig i en luva och ingen smink och bara luffar kläder men Gud satte mig fri Han sa Jag ska göra dig vacker. För jag vet att ingen man vill ha en tjej eller kvinna med luva och gå runt i luffar kläder. Gud satte mig fri från akne attacker som jag fick hallelujah ära till Kungen Jesus! Min Mentor säger att om någon blir attraherade av en oss så är det för de serJesus i oss. Men jag är fin nu. Och där jag är nu jag ser inte det som förföljelser sådär på det sättet utan det finns andra saker som gör att jag är förföljd som är sjuka och grova men Gud ska hjälpa mig och befria mig för Han är nära mig och Han är Befriaren och Han är Frälsaren och även min Räddare WOW! 

Fått bönesvar; ville be på knä varje morgon till Jesus och nu gör jag det amen! Och jag ber mer nu och idag fastade jag från kl 20:00 igår till 20:07 idag. 24 timmar perfekt. Gud har uppenbarat sjuka saker och jag har bett och pratat med Jesus mer. 


Min Mentor kommer vara min Mentor ett tag till prisning till Jesus! Är färdig med bibelskolan nu och Gud har sagt saker om mig till henne. Trodde förut att hon var arg på mig men nej. Gud hjälper mig att skriva bättre nu för jag bad om det. Även när jag är uppfylld med Gud kan jag skriva men det kommer vara lite eld i inlägget. Det är en brand med kärlek från Jesus! GUDS KÄRLEK ÄR BÄST!!!! JESUS=HJÄLTE!!! SUPERHJÄLTE!!!!!!! 


Ibland undrar jag varför Gud valde mig. Jag ubdrar varför Han kolla på mig som bebis eller varför Han födde mig och sedan sa när jag stod på horgatan 2016 och att hon som stär där i rosa linne och dansar hon har jag utvald till att bli en stor predikare åt mig. Han kollade 2016 och såg därfrö helade och befriade Gud mig 2016 från överdos och även från våldtäkt av sexköpare och män/killar. Jag skäms över detdär men det är ett bra vittnsbörd. Så jag kan berätta jag var hora som Maria Magdalena men Jesus satte mig fri. Många horor blev frälsta på Jesus tid. Jesus älskar hororna för Han vet hur de har det och vilken skam de har oftas och Han vet att många av dem kommer bli frälsta. Många blev frälsta under min predikan på horgatan 2018. Nu ska Gud sända mig till en ny mission, inte än men sedan när Guds tid är inne då ska Han sända mig. Jag ska gå till ett ställe som bara kvinnor förstår sig på och är experterr på och som är kvinnligt där ska jag skrika Guds ord i ditt ansikte och Gud vill ha mig arg på denna mission trip. Inte som jag nu är mot tjejerna på horgatan. Men jag ska fortsäta predika där men lite mjukare än 2018 för Gud vill det även om jag ska predika till strippor/porrstjärnor ska jag vara mjukare för Gud sa kom ihåg hur du var när du gick och hora runt dig. Men mot abortklinkar där ska jag vara riktigt riktigt dömande. Ska använda drama mot dem och vara extra grov och skrika högt och aggresiv kommer framstå som galen men jag bryr mig inte. DÖDA INTE EN OFÖDD BEBIS!!!! SKAM SKAM PÅ DIG SOM GÖR DET HOPPAS DU DÖR!!! Jag bryr mig inte vad som hände mig dig så du blev gravid döda inte DITT egna barn! Finns kvinnor därute som drömmer om att få barn men inte kan sedan kommer du smuts och dödar dina barn 24/7 som om det vore ogräs. Om någon ska blir arg nu SHUT UP IDIOT!!!! Var en kristen man som dödade ne abort doktor hallelujah! Självförsvar är detdär. Han räddade miljoner bebisar liv. För Gud har en plan för varenda bebis som kommer in till världen. Jag bryr mig inte om vi är en cell och inte ser ut som en människa i början vi blir en människa amen.  Om någon tycker att jag har hat nu get back. Dethär är inte hat! Ensak Gud välsigna horor för de behöver välsignelser...Det är synd om dem även fast de vill sälja sex. Och de horona jag tycker synd är de som säljer deras kropp inte de som ligger runt och har sex utanför äktenskap. Säger inte att det är fel på sex och jag menar det normala sexet som är vaginalt som Gud skapade resten är perverst och inte sex det är från satan. Jag trodde förut att det var synd att ha sex ofta när du har gift men nej det är inte synd sålänge du är gift så kan du ha sex hur mycket du vill. Kalla mig inte sexuell eller nåt för jag är inte det. Är sex fel eller? NEJ! Det är kärlek mellan en man och en kvinna och sedan gifter dig sig och blir intima och skaffar barn hallelujah! Önskar att någon var som jag i sättet lol. Hade haft roligt då. Men alla människor förutom psykisk sjuka människor är tråkiga finns vissa roliga som hemlösa också och vissa grova kriminella är roliga att prata med men sedan finns det många tråkiga människor. Ingen att prisa Gud med genom dans, ingen att skratta med, ingen att prata i 5 timmar med, ingen. Jag önskar mest att ni vore som mig genom att jag är frälst inte hur jag är. Men jag tror att när jag får min man så blir det roligt. Han kommer vara lite galnare än mig fast jag kommer prata mer än han men han kommer prata 5 timmar med mig hallelujah tack Jesus! När jag skrev att psyksjuka människor osv är roliga jag menar inte att det är roligt att de är sjuka utanför de vill prata mycket och kan skratta med mig. De är också välidgt snälla och trevliga. Vissa är lite aggresiva av sig men de tänker ändå normalt. Var en psyksjuk kille som sa att homos är som pedofil han tänkte som mig och även Gud fast han tyckte endast om för att jag skrek inte för det vad jag skrek om. Men vi hade en trevlig pratsynd även fast han var aggresiv men han sa förlåt för att han svärde och det är bra och han skrek i början. Sedan gillar jag en kvinna (gillar henne som min nästa) som brukar gå runt och skrika i stan på ryska och jag är glad för hennes skull hon är bättre hon grå inte runt och skriker aggresivt. Haha folk ser mig som galen bara för jag skriker om Jesus. Ensak jag har lärt mig genom predikarna är att inte se glad ut eller låta glad när jag predika och jag ska alltid övergå till att bli exttrem för Gud gjorde mig det så när jag skriker låter väldigt arg, man hör inte att jag är en ung kvinna lol. Så grov är jag. Sedaan när Gud fyller mig med gladhet och glädje blir för glad så jag skrattar i varje mening nästan haha! När jag predika iaf ibland så bruka jag skratta samtidigt så folk tror att jag går på något. Min medicin är Helige Ande nu, inte antidepressiva. Levande vattnet blev medcin och Helige Ande trösta mig perfekt. När Gud fyllde mig upp i somras hade jag för roligt så jag ville inte åka hem ville predika hela nätterna ändå till morgonen ville predika i 4 dyng sedan var jag klar. Och den fjärde dynget skrattade jag välidgt mycket och lät riktigt arg så Gud sa åk till tc och ställ dig på plattan och skrik högt mina ord. Så jag gjorde det. Men älskar verkligen när Gud gyller mig så jag sitter på bussarna och skrattar och skrattar kan inte sluta en gång så flyttade en man på sig bara för att jag satt och skratta. Och en annan gång när en vakt kom skrattade hela tiden, sa Guds ord och efter varje mening så HAHA! För 2 dagar sedan kände jag som jag bruka känna efter 4 dygns predikan och folk säger då att jag är uppe i det blå lol.



Denna fasta hjälpte verkligen tack Jesus! Sorligt att bibelskolan är slut. Den hjälpte mig och syndare kallade bibelskolan horskola och min bok hemlighet med fasta och bön för horbok. De kallade även min Mentor för att vara  sexuell som de kallade mig. Vet inte hur vi är sexuella vi är kristna. Hon är som min andliga mamma. Hon har stark attityd så i början trodde jag att hon var arg på mig men nej jag hade fel. Är känd nu i min hemstad inte roligt men har iaf lyckas med något men det är inte roligt. Hann inte ens predika länge och mycket. Men Gud vill ha mig som jag predikade för Han kommer se till så att jag någon dag står 4 timmar på samma ställe och srkiker eller prata i mikrofon och ingen kommer stoppa mig då. MIn predikan har varit tråkig. Hinner skrika en minut sedan vakter och Gud säger gå för Han säger du ska inte bli omhändertagen. 


Hoppas Gud sänder mig ut snart så jag kan predika och prata med någon rolig och pratglad människa påriktigt och självklart predika Jesus för han eller henne. Helt ärligt jag pratar nästan bara om Jesus. I nästan allt jag säger så är Jesus med men jag är så kär i Han så jag kan inte sluta tänka på min kristall flod!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna till min kristna blogg. På denna blogg kommer jag blogga om mitt kristna liv och även göra bibel lektioner om vem den riktiga Jesus Kristus är.

Evangelitet

Jesus Kristus dog på korset, var begravd, och efter 3 dagar senare reste Han upp från döden, blev sedd av över 500 människor, enligt bibelvers.

Frälsningen

Du blir frälst genom att du omvänder dig från dina synder, tror evangeliet och även bör du erkänna att Jesus Kristus är Gud kommen i köttet och självklart måste du tro evangelitet. Jesus Kristus dog för oss så att vi skulle kunna leva. Utan Jesus blod det finns ingen förlåtelser för synder.  

Judarna brukade döda lamm för förlåtelse av synder, prästen gick in och offrade ett djur varje år för folks synder och sedan för hans synder men Jesus offrade sig själv en gång för alla så nu slipper vi döda våra djur för förlåtelse av synder. Jesus är Lammet lovad av Abraham. VÄRDIGT ÄR LAMMET SOM BLEV SLAKTAD! 

 

När Jesus Kristus hängde på korset såg Han ut som en hamburgar måltid. Du kunde inte se att Jesus var en människa så torterad blev Jesus Kristus för dig, för du skulle få förlåtelse och slippa leva i skamliga synder. Jesus älskade oss så mycket och tro mig Han älskar oss fortfarande därför ber Han varje dag för oss till sin Fader som också blir vår Fader när vi blir kristna. Tänk Jesus blev slagen 49 gånger för just dig. Han led och Han valde att lida för JUST dig. Jesus har all makt, Han kunde ha stoppat allt men Han älskade oss så outändligt mycket så Han valde att dö för att sedan efter 3 dagar senare resa upp från döden. Jesus är Gud så Gud kan inte dö så därför reste Han sig.   

 

 

 

 

 

 

Om du vill bli frälst?

Om du vill bli fräslt be denna bön och du måste mena det i ditt hjärta och ha tro. Du kan inte ljuga inför Den Allsmäktige Gud Jesus:

 

Jesus förlåt mig för alla mina synder. Jag erkänner att jag har syndat mot dig. Jag omvänder mig nu från allt ont jag har gjort mot dig, snälla förlåt mig i Jesus Namn jag ber. Jag tror att du Jesus dog på korstet för mig och efter 3 dagar senare reste du dig upp från döden. Snälla, ge mig din dyrbara Helige Ande. Rena mig med ditt heliga blod, jag vill bli ren och befria mig från mina synder i Jesus namn Amen.

 

Har du bett denna bön eller liknade bön i dina egna ord och menat det i ditt hjärta är du född på nytt. Ser du hur enkelt det är att bli född på nytt? Du behöver endast omvända dig från synder och tro, omvänd dig och tro, ENDAST 2 ORD. 

 

Nu ska du som kristen läsa Bibeln varje dag och även be varje dag, fasta lite då och då, gärna gå till kyrkan om du hittar någon bra (i Sverige finns det ingen bra men kom ihåg kyrkan frälser inte), ha gemenskap med andra kristna och berätta för människor om ditt vittnesbörd och även annat om Jesus Kristus. Jag tror inte alla kristna har kallade till att gautpredika men jag VET att Gud vill ha oss att berätta vårat vittnesbörd för vi är salt i världen. Och varför inte passa på att berätta för andra hur de kommer till Jesus och även berätta vad som händer om vi inte omvänder oss då kommer vi till helvetets eld.

Helvetes eld

De som inte var skrivna i livets bok blev kastade till eld sjön. 

 

Är du skriven i livets bok? Livets bok är Jesus bok. Han skriver upp alla sina barns namn där så att Han vet vilka Han ska kasta till helvetet och vilka som Han ska ge sitt sigill till. 

 

Hur du blir srkiven i livets bok? Genom omvändelse från synder och sjävklart tro. 

 

Förnekar du Jesus Kristus som Gud är du fördömd säger Jesus och Jesus kommer förneka dig inför sin Fader och inför sina änglar men erkänner du Jesus kommer Han erkänna dig inför sin Fader och Hans änglar. Underbart ellerhur? 

 

Vad väljer du?

 

Ha ditt namn skrivet i livets bok eller att spendera resten av ditt liv i helvetet? En Pastor brukar säga till syndarna att jorden är det enda himmlen de vill få.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards